7.2.09

Tudiluu! Nu är jag faktist äntligen frisk! Kommer nog vara förskyld ett tag framöver men det kan jag stå ut med! :D Idag har mamma och jag varit duktiga igen! Vi har borrat upp två plåtnicklasmagnetsgrejer över skrivbordet, en svart och en grå. Dom har legat länge och väntat på att bli uppskruvna, så nu är det gjort! Jag tycker dagarna har gått otrooooooligt fort denna vecka, kanske beror på att man är sjuk? Jag vet inte. Jag känner mig så himla rastlös också, jag vill gööra någonting, snacka om att jag är besatt av skolan! Jag längtar liksom tills jag ska till skolan på måndag.
Det känns lite........ aa ni vet.
Men klart man blir rastlös när man legat hemma i en vecka, det blir väl vem som helst. Idag har jag tillochmed varit så duktig att jag städat mitt rum! Sen tjatar mamma på mig för jag hittat en ny låt som jag bara ällskaar:
Basshunter - Angel in the night! Lyssnaa, den är ju så sjukt bra! :D

Nu ska jag gå och hitta på någonting, blir alldeles stel av att sitta här.
puss ciiaoo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar