8.2.09

hhallå :)
Jaha, nu är det lördag. Alla va väl ute och härja igår antar jag, inte jaag för jag var inne här med Amanda och sov!
Haha stackars amanda, hon hade blivit bortglömd, haha nedå!
Idag vill mamma att vi ska städa lite, och det ska vi göra, nu när jag blivit frisk. Sen ska jag försöka plugga, vad vet jag egentligen inte men jag tror att jag ligger efter i ganska mycket!
Sexualkunskapen måste jag nog plugga, den kan jag tänka mig att jag ligger efter i.
hey förresten, vi ska väl ha nationella i NO också va? Det tror jag är bestämt nu, eller, vi som går i nian nu är "testdockor" ifall vi ska ha det :) Det verkar lite spännande måste jag säga.
OCH JAG SAKNAR SOMMAREN OCH BÅSTAD OTROLIGT MYCKET!
Jag bara längtar att få ligga o sola i gräset eller nere vid havet, och iår kommer basshunter - my angel in the night vara på TOPP ALLTSÅ! fifan va pepp jag är!!! :D:D
hehehehe jaja.....

Det är otroligt skönt att vara frisk nu ialllafall! Orkar inte ligga hemma och göra ingenting, känns så onödigt.
Men nu ska jag hoppa in i duschen !

pussciao


















100 gammal bild är alltid tummen upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar