5.2.09

hejsvejs, jag är fortfarande febrig och eländigt, men för tillfället mår jag bättre + att mamma tror att jag har influensan också.
Idag missade jag nationella, hade inte klarat det eftersom det var skrivförståelse och min hjärna är nere på noll. Men jag kommer ju få göra det ngn annan gång så det blir bra :)
Sen har jag min syster hemma för hon kan inte gå, hon åkte i med ambulansen igår, inte akut, och röntga svanskotan som hon hade skadat när hon åkt snowboard, som JAG inte fick följa med på! Sen kom hon hem med coola röntgen bilder, det var lite fränt.

Jag vet inte vad jag ska hitta på idag, är så himla rastlös men orkar inte göra någonting. Får nog inte åka till skolan imorrn heller, missat en hel vecka, det är fan sämst, ffaaaaaaan va jag kommer ligga efter.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen, hare bässt.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar