24.2.09

tjenamors!
Hade inget nationella idag, peow, läraren hade glömt bort så det blir imorgon istället :) Men däremot hade jag musik & biologi prov.
Musiken fatta jag seriöst ingenting på, lol på dom som kan sånt där, och på biologin gick det sådääääär, hade kunna varit bättre :)
Var på stan med syster efter skolan, skulle köpa hårfärg, det blev en väldigt ljus, lite läskigt.
Pernilla Wahlgrens hårgfärg, eo på henne, men hårfärgen är jättefin! Få se hur den blir på mig.
Sen köpte jag jeanslegging, fast sånna med jeans tyg, från gina. Det var sånna amanda ville köpa, hoppas hon inte blir arg på mig =)))

Och jag behöver verkligen sätta mig och plugga ikväll, men det blir svårt eftersom jag ska hinna med och färga håret! Men jag får försöka ändå, eftersom det ska vara inlämnat på fredag.

Visstja, fettisdagen idag också, man får äta FETT, massvis med FETT!
Hihi, men jag tycker fettisdagen var större förut, nu visste man inte ens om att den var. Things changeee

Måste fixa lite grejor nu va

puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar