25.2.09

hhhhhej!

onsdag idag, redan mitten av veckan vilket jag tycket är skönt! Idag gjorde jag nationella skrivförståelse i svenska. Men dom är ju så knäppa på skolan så jag ska göra klart det imorgon bara för att jag inte fick göra klart det på en speciell lektion o bla bla bla.. Men jag var i alla fall klar, för det mesta! Skrev en krönika för er som är intresserade!
Idag lagade jag också mat a la Pernilla! Schoffla ihop lite bacon och lök, och öste på med grädde
:) Det serverades med pasta, mumsigt!

På söndag åker jag hem till pappa, kl 3 på måndagsnatten bär det av till skavsta flygplats!! Och på måndag landar man i RIGA! Gu va gulligt, inte alltid man åker till Riga faktist, ska bli kul
:)
På Torsdag tror jag att vi åker hem, så det blir 4 dagar med ROOOLIGA människor!!!! Gu va jag längtar, lite nervöst är det ju förstås. Men sen kanske jag måste köpa ny resväska, bara för att den måste vara ett visst mått och får bara väga 10 kg, SNÅLT!!
Jaja, VAD ÄR EN BAL PÅ SLOTTET hihi

nu ska jag skriva mer på min "sex & samlevnad"- bok!
puss&kram

1 kommentar:

  1. aaa feet najs me riga asså;) med massa ROOOLIGA människor;D /isuck

    SvaraRadera