23.2.09

hej hej, en uppdatering nu då.
Nu har jag försökt fixa till min bloggs layout, får väl fortsätta försöka krångla med det där :)
Idag är det då måndag, första dan på veckan och jag var trött!
Tror inte jag var den enda som var trött faktiskt! Alla är väl trött på en måndag. Men annars har dagen varit som en vanlig skoldag, lite flummigt och skojsigt!

Imorgon har vi ju nationella i engelska, mitt sämsta, tror jag. Men inte bara det, jag har ju nationella i svenska, skrivförståelse, imorgon och musikprov, bara för att jag var ju sjuk i en hel vecka och missa det. Det är jag inge pepp på + att vi har biologi prov.
Så morgondagen är inget jag ser fram emot.

Tänkte ju sätta mig och plugga nu på eftermiddagen, det behövs verkligen! Med mitt pm och sex&samlevnad- boken!
Men jag känner att jag verkligen inte orkar, det går helt enkelt inte.
Så jag får väl sätta mig och spela, eller lira som vi säger, Snow Drift på Miniclip, hahah! Ja ujujuj, det spelet rekomenderar jag verkligen, världens roligaste!
Hehehe

puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar