23.2.09

tjallå!
Söndag idag, imorgon börjar skolan igen, inte så pepp faktist. Trodde jag skulle vara lite peppad men nix, det är jag inte.

Idag var vi igång hela dagen! Vi har sattit upp en spegel över soffan i vardagsrummet, en stor byrå i hallen, och satt upp en hylla i hallen också! Vi fick till det här lite gammeldaxa med den moderna stilen som både mamma och jag gillar!
Värst vad vi fixar och donar nu förtiden , haha!
Vi fick ju lite hjälp av morbror jonas också, han kommer alltid vid lägliga tillfällen! :D
Eftersom byrån stod ute i förrådet och var fullproppad med porslin och annat skit var vi ju tvugna att ta ut allting, och det var lite krånglit, men allting går!
Sen var den ju väldigt tung + att jag fick en sticka av den jäveln :( Fetaste stickan i sverige jag lovar!!
Iallafall så tycker jag vi varit återigen duktiga :)
Nu ska jag hjälpa mamma med söndagssoppan som vi kallar det ;D Vi ska äta grönkålsoppa.
Sen kommer Ida och Sara, två av mina syskon, och äter! Mys pys söndag!

puss&kram



Spegeln (som egentligen är ett fönster) över soffan!


Den väldigt gamla byrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar