22.2.09

hallå i stugan!
Ska alldeles strax åka hem till far min som fyller 47 på måndag, gammal gubbe.
Men eftersom han inte är hemma på måndag så blir det att fira nu :) Han är i malmö då tror jag!
Mamma och jag åkte och köpte en orkideé (stavning?!) förut som jag vet att pappa gillar :)
Det blev en jätte fin créme färgad blomma, för 229:-
Det blir nog kanon.
Annars kom Åsa och Anton förbi idag med kiffe! Ida klippte ner kiffe helt förutom på huvudet och en tuss på svansen, så gullig blev han :) Men det skulle vara gulligare om man rakade huvudet, hihi.
Sen röjde vi rummet idag också, vet att vi städade igår, men idag rensade vi, så nu känns det tomt och friskt! Inte för att det syns men man känner att det är tomt, hehe.
Måste göra iordning mig nu!

hörs senare, puss!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar