28.2.09

Shue
Då var det lördag, idag blir det bara att packa och tvätta. Sen måste jag hinna med och plugga en massa också. Ska försöka hejda mig med packningen, får ju inte ha med så mycket haha, kan bli svårt!
Vaknade redan lockan 8 i morse, faktist skönt att vara vaken så tidigt en lördagsmorgon, gick ut med hunden också. Fifan va fint väder vi har :)

Alltså gu vad jag är pirrig inför resan på måndag, känns lite onödigt att sova, vi ska ju upp klockan två på natten!
Men det ska fortfarande bli spännande och jag längtar väldigt mycket.

Valpen då. Jo våran lilla prinsessa mår alldeles utmärkt. Det är nu 3 veckor kvar till vi ska hämta henne. Vi vet fortfarande inte vilken utav de två créme tikar som är våran, men det vår vi veta senare. Ni kan se bilder på http://www.skallabackane.se
Min syster har ju en créme färgad pudel så vi chansar att hon kommer få samma färg som honom.
Här har ni honom!



Är han inte söt? :)

Jaja, nu ska jag fortsätta med lördagsruset!

puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar