1.3.09

Hej hej !
Håller på och packar, fortfarande. Nu börjar det pirra lite i magen känner jag, ush, jag avskyr den känslan. Men det ska fortfarande bli otroligt spännande ! :)
Det var faktiskt ganska länge sen jag flög, det var nog Bulgarien 2004? Eller något sånt. Sen har vi ju aldrig varit utomlands med klassen så det ska också bli roligt!
Försökte få lite gjort med mitt PM förut också, men jag kommer ingen vart, får plugga ikväll.

Senare ska jag hem till pappi och sen kommer josse och sover där! Vi kommer nog inte sova så mycket, kommer mest vara pirriga, sen klockan tre på natten så skjussar pappa ut oss till skavsta :) Just nu sitter jag och försöka lära mig in lite lettiska ord! Men det är otroligt komplicerat språk, men vi har ju fått en uppgift i engelskan att intervjua en person i lettland på engelska, hur läskigt låter inte det?! Fy jag kommer inte våga haha, mes är jag, javet.

Nu måste jag verkligen fixa det sista och pricka av i packninglistan!!
Skriver kanske lite ikväll!

puss&kram

1 kommentar:

  1. nu bär det av asså ;P... e på fråga ett på mitt pm så ja kmr lämna in det efter Riga :/..;) // isakok

    SvaraRadera