17.2.09

joTJA!
Är hemma hos mamma nu :) Har redan börjat med pluggeriet för denna "softa" vecka, sitter med mitt pm som ska vara klart efter lovet! Ja mamma och jag var och handla förut, och det blir ju jämt för dyrt fast man bestämt sig för att köpa lite, men vi handla ju ändå mat för veckan så det gör ju inte så mycket.
Jag kom och tänka på vad mycket onyttigheter vi stoppar i oss, det är ju otroligt, vi såg något multivitamindryck som var hemskt, riktigt såntdär man hittar utomlands, och sånt börjar komma hit till sverige! Värdelöst.
Jaja, man får väl inte vara så känslig....
Japp på onsdag åker jag, åsa och elli med pappa till stockholm, han åker dit över dagen för att jobba så vi hänger med :), men vi ska inte jobba hehe, vi ska gå på staaaaaaan hihihihi! <3
Det kommer bli mysigt måste jag ju säga, sen ska vi väl äta lite gott och grejer, men vi kommer hem vid 6 tror jag.

Vår lilla valp/valpar, hehe, har blivit stooraa! Vet inte hur många veckor men dom är iallfall stora, jag behöver fortfarande förslag på namn så skriv påååååå please? :)
Nu måste jag fortsätta med mitt pluggeri.

poss poss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar