20.2.09

hejsan!
Sitter här och pluggar, igen tyvärr.
Idag var jag med amanda på stan, alltid lika mysigt, vi var och åt på Java, bakad potatis såklart! Sen var vi hos ögondoktorn, amanda har något brytningsfel så hon ska få läsglasögon, så gulligt, glasögon passar henne :)

Igår var jag i stockholm då, det var kallt kan man ju säga. Men kul! Vi åkte dit med pappa vid ungefär halv 8 och kom hem vid 7 på kvällen, vi hade faktist ganska bra flyt! :D Pappa skulle dit och jobba så vi systrar och marina hängde på! Vi kom dit vid halv 10 och affärerna öppnade inte förens 10, så vi hittade ett trevligt fik och satte oss och moffa i oss socker och grädde! Bara massa onyttigheter, som man får unna sig ibland, hehe.
Åsa trodde varenda människa hade en bomb i sin väska och planerade på att bomba hela gallerian, det var min syster det..
Vi gick på stan väääldigt länge och vi frös och hade ont i fötterna!
När vi kom hem somna vi på en gång :)
Sen ringde ju min gulliga amanda i bilen på väg hem och ville gå på stan dagen efter, jag var sååååå pepp, haha jag var bara ganska trött, men dagen efter var det kul att träffa henne för det var länge sen!

Nu sitter jag ju som vanligt och pluggar, har skrivit lite i sexualkunskapen men det är så tråkigt så där kommer jag ingen vart, fick reda på nu också att den ska vara inlämnad på fredag och inte måndag, så nu är jag inte lika stressad!
Men jag satsar nog mer på att få till PM:et faktist, det känns viktigare.

Det var upptateringen haha, hope you enjoyed it!
poss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar