16.2.09

hejj hejj, idag ska jag hem till mamma! Tyvärr så har ju jag smittat henne så nu ligger hon där hemma med feber och grejer men hon blir nog frisk snart!
Igår var det ju melodifestivalen också! Gud vad glad jag blev att måns gick vidare, fast det var ingen nyhet att han gjorde, det var ju nästan självklart. Amy Diamond hade inge bra "gung" eller vad man ska kalla det i sin låt :b
Sen måste jag ju säga att de där två systrarna bokstavligen talat SÖG, herregud va dåligt, "gimmi gimmi gimmi", wannabe ABBA hehehe :)
"im still standing for hope and glory .... " Ja det fastnar iallafall!
Såklart tyckte Amanda att Lasse Lindh var bäst, "jag ska slåss i dina kvarter" eller hur den gick, så typiskt henne att gilla honom hihi!
Nu ska jag kolla lite på ösk matchen och senare åker jag hem till mamma :)

posss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar