21.2.09

och nu är det redan fredag, otroligt vad veckan gått fort. Både bra och dåligt kan jag tycka!
Idag har vi städat här hemma och jag har städat klart "min sida" av rummet, ja jag delar rum med min syster, kan bli lite trångt och besvärligt ibland men det klarar man!
Sen fortsatte jag skriva lite på sexualkunskapsboken vi gör, men har inte kommit så långt på mitt pm :/ Måste tagga till nu känner jag! Ikväll blir det också mys med pizza och coca cola! Det gillar vi, men däremot tror jag inte att det går någon rolig film på tv så man får väl ta det man har hemma :)
Just nu känner jag mig supersugen på pizza men samtidigt känner jag att det känns lite vidrigt, men ibland får man tjocka till sig lite!

Nu ska jag gå o plocka upp maten mamma kom in med precis, sen åker dom iväg och hyr en film tydligen, toppen (Y)

puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar