10.3.09

Sveikiiiii!

håller på och städar rummet lite, hihi! Kom hem till mamma igår! Var hos pappa från torsdag till söndag, var väldigt mysiga dagar tyckte jag =)
Vi var dels hemma hos Sahlqvist, det var trevligt!
Men sen sov jag ju hos min amanda i lördags! Always lika mysigt <3

Igår var Josse och jag hos hennes moster som är frisör och kollade mitt hår, jag beställde då också en tid den 23:e klockan 15:30! Då ska jag klippa, men inte så stor skillnad, bara få till det lite och klippa topparna, ska ju spara ut!
Så det känns skönt att ha beställt än klipp tid äntligen!
Idag efter skolan har jag städat, jag är inte så sssnabb , hehe! Men mamma och jag hade tänkt att sätta upp hyllor på vårat rum! Kommer bli jätte fint, men vi får se ifall mamma orkar!



Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen!
Och min pappa har ju köpt ny bil, så får se om jag hinner åka hem till honom och kolla!

puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar