11.3.10

Kärlek till min Penna

Till dig min lilla penna, har jag en sak att bekänna
Att jag älskar dig nått så otroligt, jag vet, det låter roligt

Du och jag, vi blev vad vi blev,
du underlättar verkligen stressen, som förstaårselev

Du känns så len i min hand,
och betyder mer för mig än vad allt guld kan

Och förlåt mig om jag får damp på dig ibland ,
men du har en förmåga att ge mig kramp i min hand

”En mans olycka är en annan mans lycka”- precis som ordspråket,
stämmer det in kan jag tycka

Du bara råkade vara där när jag sträckte mig ner,
men du var inte ensam, det var många fler

Även fast jag inte såg någon skillnad på er då,
tänk vilket misstag jag hade kunnat begå

Jag vill att du ska veta att jag älskar dig med allt jag har,
men sakta försvinner du – så nu finns det knappt något kvar

Och som all kärlek, tar även denna slut -
jag kan inte längre skriva med dig som jag gjorde förut.

Teamwork by: bebben and nillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar