14.2.10

i love the smell of sope..

goddagens!
Idag har varit en otroligt härlig dag, vädret har verkligen varit helt underbart. Så mamma och jag tog vovvarna och gick ut en riktigt långpromenad. Inte ett moln kunde synas till på himlen, förut det moln som flygplanet högt däruppe skapade.

och en effektiv dag kan jag ju säga att det har varit också. Jag har städat mitt rumt in till minsta detalj och nu är det alldeles skinande rent! Sen var jag ju bara tvungen att moppa golvet med sopa! Är det bara jag som älskar den lukten? Doften av rent!

Nu ska jag gå och hänga lite tvätt. Sen ska vi göra söndagssoppa och då kommer Sara förbi, mysigt! Ida kommer inte för hon är på hunddagis kurs i Stockholm, och ska vara där i två veckor! Spännande!

och förresten HAPPY VALENTINES DAY!!
adjö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar