6.2.10

goddag!

klockan är nu 03.16 och jag vet inte riktigt varför jag är uppe. Åsa och hennes rumskompis Elli har kommit hem den här helgen så det är mys! Ikväll har vi haft en filmkväll med lite gott till, mysigt.

Idag har det varit en vanligt skoldag helt enkelt, fast lite seg. Känns som att jag bara blir dåligare och dåligare i skolan. Jag behöver hjälp!! Jag menar det verkligen....det är inte alls kul...
Men däremot så har jag ju underbara vänner som alltid stöttar en, tack (: !
Jag har ett litet problem egentligen två, men tänkte bara säga ett. Jag känner att jag måste börja träna. Jag är sååå lat, och det syns ....
Det är inte så kul så därför har jag lite ångest över att jag inte gjort någonting åt det. Men så är det när man är jag. Börjar bli van..

Nu ska jag fortsätta min kväll/natt med att göra ingenting. Borde sova, varför jag inte gör det vet jag inte. Men ha det så himla bäst

adjö..

2 kommentarer: