6.9.09

tjänare bloggen!

Sitter här och pluggar för fullt, och då menar jag verkligen för fullt! Har hur mycket som helst att göra till den här veckan, men det ska nog gå bra!
Pratade med syster Elli förut på skype också! Hon har det bra förutom att hon är sjuk och sånt, fy fy....dom har väl svininfluensan hela bunten! :/
Men det var iallafall riktigt kul att prata med henne och se att allt var bra!

Igår kom Källs också och hjälpte mamma och mig med packningen! Det var riktigt skönt att få nånting gjort faktist, jag fick klart det mesta på rummet!
Ja, nu är det inte långt kvar till vi flyttar! Mindre än en månad faktist. Jag hoppar allting går bra iallafall!

Förresten, jag mixtrade lite med milkshake receptet och det blev såååå mycket godare, prova det istället!

1dl grädde
1dl crème fraiche
1dl mjölk
1dl bär (hallon only!)
och till sist så häller man på ytterst lite av äkta vaniljpulver!

Otroligt gott!
Nu måste jag plugga vidare, ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar