2.9.09

Ja hej hej, jag lovar att jag har skällt på mig jättejätte mycket för att jag inte alls, och då menar jag verkligen inte alls, varit aktiv här!
Jag tycker ju egentligen det är jätte kul och skönt att få skriva av sig lite här efter en jobbig dag!

Ja vad ska man säga om idag?
Jag började kvart över åtta idag, och det är faktiskt väldigt skönt även fast det bara skiljer en kvart från vanlig tid!
Vi började dagen med en vanlig samlektion, sen fick vi gå och låna alla skolböcker också!
Kan säga att det var en väldigt lugn dag, vi slutade tjugo över ett, hur skönt som helst!

Det är en jobbig sak, som faktiskt börjar bli jobbigare. Skolan, eller lärarna, verkar ha svårt med mitt efternamn! Jag heter Bohlin Andersson, men av någon konstig anledning så skriver dom Pernilla Andersson ÖVERALLT! Jag blir galen, jag menar hur svårt kan det vara att fatta?
Alltså, förstår inte det svåra...det är ju som att dom ändrar hela efternamnet?
Men aja, nu heter jag Pernilla Andersson på hela skolan .. jag orkar inte krångla så det får va! :)

Alltså nu är det såhär att klockan är 10 och jag är skittrött så jag ska gå och lägga mig nu!
Imorgon börjar jag 11.25 men går ändå upp typ vid halv 7 för jag tänkte ta en promenad, verkar himla skönt!

Men ska försöka komma ihåg att skriva imorn!
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar