9.9.09

hej gulletussar

Jag gillar onsdagar! Vi hade 3 lektioner idag, det innbar alltså att vi slutar tidigt! 20 över 1 slutade vi men jag var ju iofs hemma 10 i 2, men fortfarande tidigt om man jämnför med torsdagar, då vi slutar 20 i 5!
Påtal om att jämnföra, vi har fått en ny uppgift av våran sam-lärare. Förra uppgiften vi fick så var det ingen som hade någon som helst aning om vad som skulle göras! Men det uppgiften ska jag sätta mig och göra snart så skkickar jag in den till henne senare....
Iallafall, vi håller på o pratar om politik och såntdär tråkigt...Så vi ska jämnföra Sveriges politik med ett annats lands, sen vet jag inte riktigt vad vi ska skriva egentligen men det ska iallfall vara 2-5 sidor!! Men det kommer nog gå asbra! :)

Jaha, idag var det ju lite roligt för förut så var det, kl 09.09 0909-09 !
Sånt tycker jag är askul, för det kommer ju snart inte gå att göra, tänk er när det är 2013, då kan det inte bli 131313, as tråkigt ju!
Så aa, det är lite roligt faktist!

ja, nu börjar det bli sent på året faktiskt, sen är det januari och då är det ett nytt år och allt kommer ju iofs säkert bli likadant, förutom en sak....och det är att året kommer att vara 2010 och det kommer kännas helknas!
Som när man skriver datum så skriver man ju tex. 2/4 -09, men då kommer man skriva 2/4-10
och hur knasigt ser inte det ut?
Kanske bara är jag som tänker så men jag är iallafall van med att det ska vara en nolla innan sifforna, det har man ju skrivit i 9 år!!
Men man kommer säkert vänja sig rätt fort...får vi hoppas =)
Men jag tycker iofs mer synd om de som kommer leva om ca. 100 år, de kommer leva på 2100-talet, om det ens existerar människor på jorden då...OM, om är bra!
Jamen fatta att säga typ 2106 istället för 2006! Låter ju verkligen asknas!
Fy, är iallafall glad att jag inte lever då! Hihi...

Nej nu har jag faktist mycket att göra!
puss gulletussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar