11.8.09

tjaaa kompis

Idag är det tisdag och i söndags kom jag hem från frizon! Har haft skitkul och är väldigt trött nu så det känns som att jag vill gå i ide ett tag nu.
Men det går inte för den här veckan är det fullt upp!
På fredag åker jag med till forsaga för dit flyttar min syster och ska gå gymnaisum där!
Så jag hänger med dit och fixar lite. Sen börjar ju faktiskt skolan på måndag! Jag är inte jätte taggad just nu att börja skolan men det kommer nog gå bra.... i hope

Det är rätt så långt kvar, men den 1 oktober så flyttar jag och mamma upp till brickebacken, kanonkul! Så just nu är det rörigt här hemma av alla flyttkartonger....
Så jag kan säga att det händer mycket i livet just nu

Nu orkar jag inte skriva mer, måste packa upp all min packning och ikväll ska jag träffa min amanda som jag saknar så grymt mycket!!!!
Puss o kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar