11.4.09

och våren är hääär!

Det är ju helt underbart, grannen ligger tillochmed i bikini här utanför på gräsmattan. Jag har verkligen längtat efter det här. Sen dunkar vi ju på nu med sommarmusik så alla kan höra :) Det är ju alltid lika kul.
Jag cyklade till ica förut för att köpa lite grejer som mamma skulle ha till maten. Då passade jag ju såklart på att köpa mig en glass! En sån där jordgubbslass med vitchoklad, som är så hiiimla sommrig! Men i själva verket är den jätte äcklig, det är bara vitchokladen som är god!
Ja men jag var ju tvungen att inviga glassen i år !! Senare SKA jag lägga mig ute i solen med lukas, det har jag bestämt. Jag måste måste måste bara göra det annars spricker jag..
Men nu ska jag springa runt och sjunga lite, kanske redan nu lägga mig ute i solen..

JAG ÄR SÅ GLAAAD

pussss

1 kommentar:

  1. vadå äcklig???:O... godaste glassen i världen !!:D

    iissssaaaaakkk

    SvaraRadera