19.3.09

NU SMÄLLER DET!!

Jaha, imorgonbitti åker vi ner till Halmstad! Tänka sig, det har gått flera veckor som man väntat på det här ögonblicket. Hon är så söt våran Teyla och hon kommer passa perfekt här!

Jag undrar också hur Spike och Lukas kommer reagera! Lukas älskar valpar, men dom ska vara svarta inte ljusa, som Teyla är! Spike älskar också valpar men han kan vara väldigt obrydd så det är ju bra det med!
Nu är hela lägenheten mattfri, för dom vill vi inte ha något kiss på, och mamma har köpt en hundsäng till henne som står brevid hennes säng. Vi är väldigt förberedda, vi har tillochmed köpt rätt hundmat!
Ja fy vad jag är taggad och nyfiken!

Förut var jag i brickebergskyrkan, det var en träff där och vi skulle prata om sälen, nu har jag anmält mig och så! Det är bara det jobbiga kvar, att betala! Tror det gick på 2400 någonting, hehehe. Tur att man inte betalar själv =)


Jag KANSKE (men troligtvis inte) bloggar imorgonbitti om jag har tid! Vi ska försöka komma iväg tidigt, men sen kommer det massvis med bilder, det lovar jag!

puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar