9.2.09

Tjaa!
Söndag och jag är jätte trött och har ont i halsen! Ställde mig och bakade en sockerkaka förut, det brukar alltid gå jätte bra men tyvvär så gjorde det inte det denna gång, den bara rasa samman.
Men den går fortfarande att äta, såjag är glad :)
Idag var det hundmässan eller vad det heter, jag gick inte, men däremot gick min familj dit, eller de "hundtokiga" i min familj. Jag är inte så intresserad av just hundar, men dom är allt goa !!
Påtal om hund så kan jag berätta att vi har tingat en liten pumi valp i Halmstad! Det är en väldigt VÄLDIGT gullig liten créme färgad tik.
Nu är bara frågan, vad ska den heta? Det är den svåraste biten tycker jag, hundens namn.
Alltså, min syster tycker att den ska heta Lotta! Det är otroligt gulligt, men på en hund? Ja kanske .....
Men vi i våran familj tänker lite på något "Hero" namn
, Lukas är döpt efter Luke skywalker, och Spike är döpt efter Spike i "Buffy". Kanske ska den heta Buffy ? Nej kanske inte haha ....
Ja, jag får fundera på det där alltså! Skriv gärna förslag! :D

ciao!














En utav dessa prinsessor ska bli vår!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar