1.2.09

tjaa!
ligger här i amandas sköna säng och väntar på henne, vi ska dra till folkets senare (Y)
Ja, igår åkte jag ju som sagt snowboard, det gick väldigt bra faktist, inte väntat! Men det var riktigt kul...

Men lite senare hände det ju lite saker kan man ju säga, bilen pajja så jag, isak, tony, jonhatan och gunilla var fast i Garphyttan !! Vi hade ingen värme i bilen så jag, tony, isak och jonhatan gick till janne så vi inte skulle frysa ihjäl. Stackars lilla johnatan var ju trött, klockan var ju halv 1 så det är väl klart. Gunilla vänta på att Jonas skulle komma, han körde då ifrån Örebro. Vi var inne i värmen hos janne medans janne gick sedan för att hjälpa till.
Sen la vi oss alla i sängen o aa , hahaha. Jag ska inte berätta för mycket. Det var fett flummigt och alla var trötta efter snowboardåket ochså. Vid ungefär klockan 3 så kom de tillbaka för att skjutsa hem oss, dom hade inte fått igång bilen men vi tog Jonas bil, så fick han åka med bärgningsbilen hem!
Haha, aa det var min kväll, myyysigt värre va :)

nu ska jag gå o göra mig iordning!
ppusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar